Friday 5 June 2015

Fleeting Moments- layout by Marta Debicka

Hi! 
Today I would like to show you a simple layout which I made. I used white cardstock as a base and create a background. I covered it with a thin layer of gesso and made some splashes using pink and turquoise SPLASH inks. I decorated my layout with some handmade roses died with pink metallic paint. 

Witajcie! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać prosty layout, który ostatnio zrobiłam. Jako bazy użyłam białego kartonu i pokryłam go cienką warstwą gesso. Następnie dodałam trochę chlapnięć zrobionych przy użyciu tuszy SPLASH (różowego i turkusowego). Moją pracę ozdobiłam własnoręcznie wykonanymi kwiatami zabarwionymi rozcieńczoną, metaliczną, różową farbką



SPLASH inks work perfectly with chipboards. They give them nice, shiny covering.
Tusze SPLASH świetnie nadają się do pokrywania tekturek, Nadają im ładny, błyszczący efekt.


I also add some blue metallic paint in the background and blend it with some water. 
W tle dodałam trochę metalicznej, niebieskiej farbki delikatnie rozmytej wodą. 


In my project I used / W swojej pracy użyłam:



2 comments: