Sunday 2 December 2012

Weekend z Gościnnymi Projektantkami cz.3 - Weekend with Guest Designers part 3

A na deser ... nasza Special Guest Designer, niezwykle utalentowana, uznana na świecie projektantka i moja serdeczna przyjaciółka - Agnieszka - Bellaidea ze swoim pierwszym projektem dla 13 arts:) Jej prace są niezwykle dopracowane, bogate w piękne detale, z ręcznymi przeszyciami. Często znaleźć można na nich własnoręcznie wykonane przez Agnieszkę ozdoby i media.

And for desert... our Special Guest Designer, very talented, well-known over the world designer and my dear friend - Agnieszka - Bellaidea with her very first project for 13 arts:) Her projects are perfect, rich in beautiful details and handmade stitches. You can often find on her pages handmade embellishments and media.





Mam na imię Agnieszka, ale w kiedy robię moje ulubione 12x12 , blejtramy itd przedstawiam sie jako Bellaidea. Projektuję dla kilku producentów z Australii, Skandynawii, USA i Polski. Z ogromną przyjemnością odebrałam zaproszenie Aidy na gościnne występy w 13 arts, bo mam do nich sentyment i od dawna mam kontakt z ich Projektantką. Raz jeszcze, dziękuję! Kilka dni temu odebrałam paczuszkę z nowymi papierami i dziś chciałam Wam pokazać moje pierwsze LO "Love & feel free", mam nadzieję, iż sie Wam spodoba.

My name is Agnieszka, but when I create my favorite 12x12 layouts or canvas projects  etc. I present myself as Bellaidea. I design for several manufacturers from Australia, Scandinavia, the U.S. and Poland. With great pleasure I accepted an invitation from Aida's 13 arts, because I have a fondness for them, and I have been in contact with the designer for a long time. Once again, thank you! A few days ago I received a package with new papers, and today I wanted to show you my first LO "Love & feel free", I hope you enjoy it.




Papiery - papers I used:
Cold Wall, Frosted Ferns, Found in the sky

Różyczki - roses from 13 art.pl  shop


Dziękuję Agnieszko za ten cudowny projekt i nie mogę doczekać się kolejnych:)
Thank You so much Agnieszka for this stunning projekt and I can't wait for next one:)
I just love it!

Regards
Ayeeda

3 comments: